Egentid :D

JAPP !
Båda barnen sover gott, Mannen e ute o far en sväng, Det är knäpptyst i huset, sånär på en klocka som tickar och datasuset, Och jag kan göra precis va jag vill :D
I väntan på att kamerabatteriet laddas lite så kollar jag facebook och skriver lite här :) sen bli det fota lite till tradera. Se mina auktioner här http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=176322&listtype=0

Jo MrM har åkt iväg för att hämta volvon som vart på lagning. Ombesikning på torsdag. Håll tummarna! Sen ska den säljas... någon intresserad ??
Vi Tänker nog även sälja Saaben tro ja, Så köper vi en ny istället. Eller ny o ny, bättre begagnad heter det :)

Så, dags att fota lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0