Gläääh ! + Dagens projekt :)

Jag hitta en liten mask i hallonsylten i morse :´( ryser !

Snart bär det iväg till svärmor, lämna Zack där o mamman ska få en heldag i birsta :D Med underbara Anna som vi träffa igår. UTAN BARN !! eller ok nästan, Kajsa e ju med, men hon e ju rätt lugn o klagar inte när det bara e tråkiga mammakläderbutiker man ska gå i ;)
* Apoteket försvaretshudsalva måste inhandlas !
* Po.P overallen ska köpas ! Det ser ut att kunna gå bra på tradera fronten, så jag tjuvköper den.
* Svart body storlek 74
Sen va de nog inge mer... tro ja... Men en IKEA sväng bli det ju oxå, fast jag har inga planer på att handla något. Eller jo, Blockljus skulle jag vilka köpa. De va ju superbra de på IKEA. 100:- för 4 stycken som har hållt i 2 månader. Helt ok tycker jag :)

Marcus åkte till Östersund (tro jag det va) i morse, sover där i natt o sen bli det Åre i morgon. Mysigt, Åre skulle jag oxå vilja till. Tro det e rätt mysigt där.
Och snart väntar Finland på Besök av honom. Vi funderar på om vi ska följa med... De bli en dag i umeå då för oss medans han far till Boden. Båten över o vi e i vasa. Där har han ett par tre kunder som ska besökas. Sen bilar vi ned till Helsingfors o där e de ytterligare ett par kunder. Och båten över tillbaka hem. Vi har ju längtat att åka Helsingforskryssning o här har jag ju chansen :) enkel väg - perfekt !

Men vi får se... Jag drömmer ju om Göteborg 9-11 April. Det är BabyBarn mässa där då. En inträdesbiljett har jag lyckats få oxå :) Jag ska kolla upp flyg, för ja tro inte riktigt på tåg denna gång, det tar sån tid juh. Önskar att vi skulle kunna åka hela familjen, annars kanske bara jag o Kajsa åker. Eller så kör jag på hårt med mat åt henne så fixar ju Marcus barnen o jag får åka själv ;) Alternativen e många, Men helst ser jag att hela familjen kan åka.
Zack tyckte ju att det va så roligt när vi va i Stockholm på Bara Barn mässan. Och så får han ju chans att träffa sina Kusiner Elin o Linus. Hmm... Ja måste ta o kolla det där nu igen. Sist skulle det gå på 1100.- för mig tur o retur... 2200.- + Zack då... Kajsa flyger nog gratis eller för lite o ingenting... TIPS PÅ FLYGBOLAG ??

Gu´va ja svammelsurrar, haha! Tänker högt tro ja ;)

Nä, nu bär det iväg :D
Svärmor-Birsta-Svärmorsmiddag-Folkan-Hem o i säng !

Puss o Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0