VARMT o SKÖNT

Nyss uppkommen från källarn o en skön bastu stund. Tog med mig en tidning i hopp om att kunna ögna igenom den men tji fick jag den blev ju tokvarm !

Efter dagis åkte vi direkt till bilfirman och håller tummarna att de hinner fixa den i morgon.
Sen blev det besök i mommis shopen (www.barnochlek.se) köpte strumpor och dregellappar samt en byxa o en body som ja ska lägga på presenthyllan ;) ja vi väntar ju på några bebisar här i vår-sommar :)
Sen blev det Big Boy mål ! gött värre ! jag har längtat en burgare lääänge. Men de e nog en Max burgare med massa orginaldressing jag egentligen längta. Men nu blev det BigBoy. Helt ok ändå.

Såg på "Halv 8 hos mig" med Z. och han såg o hörde att de åt lamm. Men mamma, man kan väl inte äta lamm! jo de kan man de gjorde ju det. Men de e ju ögon på lammen! Jo, men de äter man ju inte, du äter väl inte grissvansen heller när vi äter fläskfilé? Då utbrister vår pappa i huset - Men de e väl ändå inte gris jennie! eeeh jo.... Trodde de va Ko! nä fläskkött är gris o nötkött e ko. Men va e då blandfärs :D ja men tillåt mig småle :) Det blev en - Det är faktiskt potatisskal ! (nå internt som ja ej kan förklara) Marcus måste ha varit trött, frusen o lätt irriterad efter flera timmar i en svinigt kall bil. Stackar´n :´( De måste ju va de för de me köttet vet han ju.

I morgon ska vi hälsa på Jessica, Axel o Hanna. De bli en till bra dag det =)
Ja vi åker dit istället så får MrM sitta hemma o jobba i fred.

Nattigotti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0