Jag sa att jag va STOLT !

Då Maggan på folkan fråga hur det känns att vara 2 barnsmamma :D STOLT !! Jag sa att jag är stolt :)

Ja men tänk att vakna kl 8 en morgon väcka båda barnen få båda klädda och i med frukost och sen ut för en promenad till dagis som börjar kl 9. Och vi hinner i tid ! Då kan man få vara stolt :  ) ok. vi lämna huset 09.01 ;) men de e helt ok!

Idag började Babysången / rytmiken på folkan igen :) kuligt kuligt. Sen va det Bäbisbio - Göta kanal 3, Kan ju då inte rekomendera den precis MEN det va väldigt skönt att bara få sjunka ned i en biostol och slötitta på en film :) Ja Kajsa sov :)

Räkningarna måste knappas så här ha inte jag tid att sitta - tyvärr :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0