Källarmys med små snarra o vatten =) ...

Källarmys med små snarra o vatten =) Det blev en regnig promenad hem, rena ovädret! Men de kan jag ta då alla dagar varit fin fina o tokvarma. Sommarfesten var åter igen lyckad men gav tyvärr ingen pallplats i år. Men en stor tavla med bilder från alla år =) kul idé =) Det var ju 10 års jubileum i år o vi är de enda gästerna som troget kommit var år. De e lite kul. Så tavlan får hämtas när årets bilder är insatta, då kan ni få se en bild på den. Annars sitter den snart uppe på en vägg ;) Nu sover marcus kanske bäst att jag oxå tar o borstar mina vita o blundar ja me. TACK ERIKA O TOMMY FÖR ÅRETS SOMMARFEST !! Kraam <3


Kommentarer
Postat av: Erika

puss på er mina darlingar

2010-07-18 @ 14:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0