Mördare , Bananskal och många besökare...

VARNING JESSICA - SPINDEL I INLÄGGET !!
men du måste läsa ;) DU dör inte ;D


MÅÅNGA besökare idag till den inte så uppdaterade bloggen (iaf. inte för dagen) 51 besök ! =)

Zack åt en banan nu i kväll... men VAR är bananskalet ??


JAG ÄR EN INSEKTSMÖRDARE !!
hua, hemska jag MEN är man tvestjärt o kryper runt i min smutstvätt så förtjänar man inte annat än att bli nerspolad i avloppet OCH få en deciliter sköljmedel efter sig. + lite yes bara för att han skulle få lite bubbelkul där nere i avloppet o inte känna att han fick en tråkig död. Men död hoppas jag att den är.
SEN fann jag jordens största pappa-långben-spindel *o fy fan ja ryser !! * i högen med paketsnören HUA !
Han förtjänade inte heller annat än att få sig ett nytt hem, i toan. Men han va seg den jäkeln, kanske för att han var sååå BIG !! Jag fick spola tre-fyra gånger innan äcklet åkte ned. Låg där o vinka med benen o simma lite innan han sakta stannade av i sina rörelser o stelnade till efter kanten. SPOOL - nu är den oxå död.
Hoppas de finner varandra långt där borta i vattnet så kanske de kan få bli död-spolare =D haha ! Ja, men helt elak e jag inte, ja vill ju att de ska få det lite bra iaf.


Va ha vi mer gjort i dag då ?
Gjort IKEA i ca 3 timmar - Medans Bästaste mannen städat huset - Älskar dej ♥ Underbart att komma hem !

SmålandsBus, Lunch, Glass o Givetvis gick ja ju ut me ett par saker oxå :/ Legolåda, skorpor och godisfiskar.

Efter att bara svirat om hemma så for jag iväg igen.
Till lille MARION !! Mysfia bara 10 dagar gammal - hoppas få träffa dig snart igen. Ja o självklart dina härliga föräldrar oxå ;)

Maria ha ju fyllit år, så efter mariondaten åkte jag dit o åt goood smörgåstårta, kaffe o bulle o surra lite me henne o några släktingar. Lagomt lättsamt :) TACK MARIA !! Synd vi ej kan komma på riktiga partajfesten i morgon =(


NU SER JAG FRAMEMOT SOMMARFESTEN HOS MOSTER ERIKA O TOMMY I MORGON =D
Syster yster ska vara barnvakt - puss på dej ! Kommer gå hur bra som helst ! Love you ♥

Godnatt sov gott alla nära o kära ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för varningen, det uppskattas! :)



Själv har jag just nu en gigantiskt spindel i badkaret, en stor och tjock jävel ryser Väntar på att grannens karl ska vakna så får han komma ner och ta hand om den ;)

2010-07-30 @ 13:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0