13 juni =) stora loppisdagen =)

Åh va roligt vi haft idag =) Såå kul !! Vi grannar runt om kring, ja iaf. 4 av 8 som va med sa DET HÄR GÖR VI IGEN !  Så troligtvis bli det i September, första helgen tro ja =)
Jag tro vi sålde för närmare 1200 kr ! De va ju toppen bra ! Så jag for till biggan o gjorde av me 330 kr på en Zipjacka åt mig ;) VIT !


Vi känner oss väldans trötta efter dagen, friskluftsförgiftning tro ja ;) och Kajs ha varit ute hela dagen ! Zack har sprungit in o ut han. Ida va här me Helena ett tag o sen kom Axel o lekte o åt middag här. Bra när de e två. Nästan enklare att ha en kompis här för då klara de sig ju själva så bra :) Leker på o har roligt.

Syster yster o Stinisen va här nästan hela dagen oxå =) De va bra de så blev det ytterligare en sak mindre i garaget - Min gamla cyckel !
Så va ska jag cykla på nu?? Jag som inte cyklat på säkert 4 år ;)

Zack ha svårt att somna idag. Vrider o vänder o vill till vår säng o sen upp igen o in till sig o sen ut hit o - jag kan inte sova osv... Men bestäm sig o ligg still ! Nu har marcus lagt sig med honom, så han ligger stilla o kan somna.
Skönt de inte alltid e så här. o i vår säng får han endast somna då marcus e borta, men idag testa han oss.

jaja, nu ska ja oxå ta o sova tro ja :)

Pöss o godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0