GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPAN =) ...

GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPAN =) Jag börjar med natten, den var si så där :( jag är helt slut o trött! Men 3e kvällen utan Amning, känns som hon tar igen det på natten :( vad göra? Köra hårt med henne när marcus fått semester. Då byter vi, han tar natt jag tar morgon. De e min idé iaf. Men idag tänker jag inte grubbla på det, idag ska vi fira midsommar =) En en o halv kilometer bort bor några goda vänner. Annelie o Graham med sina fina barn Filippa o Joel. De bli storpartaj med 18 vuxna 15 barn !! Nu måste jag ned i duschen sen ska jag binda krans till kajsa =) sen e de dags att gå vi ska vara där vid 12 =) HA EN UNDERBAR MIDSOMMARAFTON !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0