Vad några timmar kan gå fort...

Kajsa ha sovit bra här både i natt och på förmiddagen ! TACK för det :) Mår nog mycket bättre, ingen feber ! Bara prickig, o de börjar gå i hop sig till röda fläckar nu...
Men lunchen gick inge vidare, blev till att sätta sig att amma :/ jaja, hoppas få ordning på det när vi e helt friska igen. o gärna sluta helt då.

Jessica kom o hämta Zack så han kom iväg på dagis, jag va helt slut o matt i morse. Känns bättre nu så ja tänkte mig ut, hämta honom o köpa mjölk på ica. Men ja bli ju matt bara jag rör mig :/ men ja känner att vi behöver lite luft.
Jag känner mig som Alicia 8 år...

fast mina ligger i sopkorgen på en gång.

Såja, nu bli det en promis till ica o sen hämta prins. ♥

(mamma, sök sommarbild så får du upp go´bilden på Kajsa.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0