Ännu en dag till ända...

Och nu e de dags att gå o sova... fast helst skulle ja vilja planera kök ;) Ja jag e helt insnöad på ett nytt kök, erkänner ;)
Men För Skattepengarna blir det nog nytt att tvätta och torka kläder i :) De bli bra det :)

Såå skönt me Hemma dagar :) Baka, besök, kort kort promis, hunnit plocka lite.... etc.
Tack Camilla o Jamie för idag :D Hoppas ni hittar ert drömhus snart !

I morgon bli det Birsta :)
Lämna prins på dagis för att sedan gå på Teater på Folkan :) Ulle Bulle nånting. De blir kul för de :)
Jag o Kajsa åker till Birsta för ytterligare ett besök hos optikern MEN nu har vi nog funnit rätt lins - hurra! Frågan e bara om ja ska ha denna styrka eller höja ett snäpp... Men de ha känts bra :) Dygnet runt lins - hur kung som helst :)
Jobbet ska få sig ett besök oxå. Chefens svärmor ha virkat bakelser åt Zack o Kajsa :) De tackar vi för !
Kvik ska nog oxå få sig ett besök för att hämta nån katalog eller så ;) kök kök kök ...
H&M har skickat ut ta 3 betala för 2 kupong - mycket troligt att den utnyttjas. De har ju typ aldrig några erbjudanden. 
Willys behöver sig oxå ett besök, Kajsa Gröt o maskindiskmedel... kommer att glömmas :/
Sen ha jag nog glömt hälften av va ja mer skulle göra ;)

Men ja säger Puss o Godnatt jag !
Ap trött sen morgonen! Shit pom´fritt !

180x210 säng ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0