De e Bevisat =)

Kajsa kan sova hela natten !
Snorig o ändå fixar hon att sova 20.45-06.25 TOPPEN TJEJJEN !! Inte vaknat en gång där emellan. Iaf. inte så jag ha behövt vakna, o de e ingen risk att MrM heller varit upp heller. Hoppas hoppas hon tänker följa denna linje nu.

För mig e sova hela natten då barnen sover utan att min sömn blir störd. Dvs. inte ska upp o äta eller vaknar X antal gånger o behöver hjälp att somna om.
Flera tycker säkert tvärtom, ja att de e ju ändå så enkelt att bara "slänga fram bröstet" o sen somnar vi om i sängen båda två. O därmed har barnet oxå sovit hela natten... näe de tycker inte jag. Sen har vi godmorgon Tidigast kl 06. Ja då e de ok att få stiga upp... men nu har ju jag haft tur att mina barn ändå sovit på morgnarna o inte vaknat så där pisstidigt.

När tycker ni det e godmorgon? När anser ni att barnen sover hela natten?

Sömn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0