*** KÄNDISLUNCH ***


Idag tog jag o Barnen en promenad till Folkan. De har sportlovsvecka med lite aktiviteter för barnen. Idag fick de göra sitt egna lilla spöke. Zack gjorde ett Kajsaspöke som ska hänga i hennes rum (när det blir klart...) Kajsa själv älskade det o låg länge o smakade på det...

Lunch tog vi o åt där oxå. När vi precis satt oss tillrätta ser jag någon jag känner igen... Tomas Cederlund ! Tänkte men wow e de här o ska fixa lite på folkan :D för de har planer på att göra om tro jag.. Sen kom Simon Davies och sist trilla Coole snickaren Jonny Ljungman ny in :) Sen va de ju några fler me oxå men de vet man inte vilka de va, säkert snickare de oxå. Eller kamerakillar. De satt precis vid bordet brevid. Simon skulle gå o ta mat, Zack stod upp, hade precis hämtat en kudde åt Kajsa att ha bakom sig i stolen. Så Simon la handen på hans huve. Säkert för att han skulle stå still ;) haha! nej då han skulle bara gå förbi o då gjorde han nog så i bara farten.
Vi sitter o äter, de sitter o äter, då säger Zack - Men mamma hur kommer de ur Tvn ?? Jag förklarar att de filmar med en kamera o sen sänds det i tvn. De bor ju inte i den - Näe alla dehär får ju inte plats :D men de kommer ju från äntligen hemma ! :) näe de heter tomas and simon, tomas och simon, VA SA DU MAMMA ! tomas och simon men du har helt rätt att de bygger om hem...
Meen FAN att de inte va till mig de skulle... hmm.. undra var de skulle få börja ;) haha!
Nu visade det sig att det va inte folkan som skulle få en uppiffning utan nån annan familj... simon hejja på ett barn där, o de va hos de som de va o pyssla. AVIS !!

Sen tog vi en promenad hem, var ute en stund och sen in o plocka lite... Men massor kvar! Jag har lovat Zack att få böcker av mig när han städat sitt rum så det går att damsuga... fick inga idag heller... Det funkar inte om bara jag ska sitta i hans rum o plocka. Men vi får väl se i morgon. De e en uppslagsserie om 10 böcker.

Toktrött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0