Kära Läsare

Man vill ju att ni ska få se minst ett nytt inlägg då ni kikar in här.
Men vissa dagar bli det ju inga... Men som ni nedan läst om vår hemresa så ha jag ju gjort alla de inläggen från mobilen :) Så nu kan jag ju även det ;) Så förutsättningarna e goda att det ska fortsätta rulla här, o mitt mål e givetvis att hamna på blogg.se´s topplista över mest aktiva ;)

Så nu kilade jag bara in för att säga godnatt o sov gott alla!
Hoppas ni inte fått fel dygnsrytm nu när klockan e omställd. Här har det gått ganska bra. MEN både jag o Marcus e super duper trötta!!

Även stackars Zack som haft hög feber idag :´( Hoppas verkligen han mår bättre i morgon! Annars få det bli en Glass o Alvedon dag för honom.
Skönt e att MrM har kort vecka nu, bara i närområdena nu i veckan o sen e de ju påsk ! De e så skönt att få ha honom hemma lite. Kajsa bli så mammig! o jag får så ont i ryggen...

Nu sova !!!

Puss o Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0