Meen Fy va ja ha det BRA !!

Sitter ute, hör vattnet tokdroppa nästan rinna ned från taket :) men rätt va de e säger det schaaabraaak ! Jätte läskigt. Vagnen står en bit bort med en sovandes Kajsa men själv sitter jag under endrétaket... kanske borde flytta mig jag oxå. Med mig ut har jag en kopp kaffe o lite choklad från en marabou helnöt kaka. Gott värre ;)

Mamman fick åka iväg en sväng här på morgonen-förmiddagen :) Bytesmarknad å Haga skolan. Blev ett par hundra fattigare MEN en regnkappa, supersöt till Stinisen, lego och tidningar till prinsen + några bitar o tåg till briorälsen rikare :)

Pappsen o Zack har åkt för att hejja fram bror hans fotbollslag till vinst. Sen bli det ju hockey - sicken sportig dag !!

Fan va underbart jag har det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0