Sicken dag :D

Marcus åkte med finaste Zack till Mummu (farmor) med två trolldegar, en i rosa en i blått. Där skulle skapas :)
Jag o liten K. åkte till Birsta för ytterligare en synkoll o få nya linser.
Vi åkte så vi va där en timme förtidigt, dvs till kl 10 då IKEA öppnar så vi hann gå där en sväng innan :)
Tog Kökskatalog så jag kan kolla vad ett nytt kök skulle gå på ett ungefär... Vill vill vill !!
Sen gick vi över till Synoptik o där gick det snabbt o smidigt, nya linser utan koll ;) En annan sort bara, de jag hade kändes inge bra i ögat.
Kajsa hungrig !! Till Charm!! Mötte Therese från Willys med Melvin oxå :)
Vi åt varsin kycklingsallad, givet från charm de ;)
Barnen fick varsin burk.. båda me fisk - vi vill ha smarta barn ;)
Sen gick vi o småtitta lite. Fynda keps o solhatt till Zack.
och en t-skirt - röd med bamse. Kunde inte annat än gå hem hos honom då rött e bästa färgen o bamse favorit.
Jysk fick sig ett besök oxå, duk till köksbordet inhandlades. Måste ju skydda bordet lite nu när K. börja äta (läs kleta)
Sen bar det iväg till Farmor för att hämta son :)
Kaffe o en våffla blev jag mött med.
Zack visa stolt det han bakat av trolldegen :) bla. ett par glasögon och en vetefläta :)


Hemma! ♥
Möts av Fiskdoft och nystädat :)
Japp! mannen i huset hade röjt o städat!
Sen lagat go´middag åt oss. Färsk fisk med pressad potatis. Aioli och skaldjurssås- gissa om gott !!

Kajsan tröttfisa så hon tog o somna strax före 20. Zack tvärslockna han oxå, Killarna hade ju basta så de tog väl på krafterna. Och Kajsan fick ta sig ett bad...

Let´s Dance !!
HEJJA CLAUDIA !!

Kärlek till min man ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0