Sjukgymnastens utlåtande... underbara praliner !!

Ja, hon sa inte så mycket... Jag fick med mig tre övningar hem. Ska göra de i den mån jag klarar. Helst 10 upprepningar 2 gånger om dagen. Nytt möte inbokat om två veckor och då lägger vi eventuellt till vibrationsträning. Känns bra det ! För nu SKA jag bli bra! Vill oxå kunna sitta o leka på golvet, busjaga o tjoa med mina barn. Jag e ju inte ens 30 !!
Så med dessa övningar, bättre kosthållning och seriösa försök till promenader ska vi se en skillnad :D
Tog även ett till steg i rätt riktning idag ;) Boka frissa tid :) Ja för ni som känner mig vet att jag vill se bra ut i håret för då trivs jag mycket bättre med mig själv.. det hänger på håret kan man säga ;)



När min man kom hem idag hade han en liten present till mig... lyx praliner me kaffe smak ! WOW vilken hit !
Så när dessa e slut... redan i morgon kanske ;) så startar den bättre kosthållningen oxå... nä, efter påsk såklart. Måste ju få lite lösgodis (läs suranappar och special nogadorer) i påsk. Fast vet ni, jag e lite less redan på nogadorerna, åt nog aningens för många under graviditeten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0