Tecken på att man ALLTID sätter barnen först

Nu när vi va på miniresan till umeå o en natt på hotell så skulle det ju självklart packas lite, inte mycket behövs men nåt iaf....
Jodå allt kom med till Barn o Man MEN va fick ja med till mig själv ?? Mascaran, Deo, Parfym, Tandborste och ett linne. Bra de !! MEN var fanns nya Trosor?? Strumpor ?? Tröja ?? Nästa gång tro ja jag ska packa till mig själv först ;) eller....

På Hotellet fanns bad :) JAAA kul ! vi går ned o badar lite :) så fört for vi på stan o inhandla badkläder åt oss för självklart hade vi ju glömt packa de oxå... eller vi tänkte rättare sagt inte på de den här gången.
Men de e ju fantastiskt att jag lyckades impulshandla en baddräkt OCH den passa :D
Så på hotellet hoppade vi i badkläderna o gick ned till poolen... iskall !! O Zack vägra, inte på grund av att den va kall utan för djup! Ja Marcus va i o doppa sig, de va ända till halsen på honom så de va ju klart Zack inte ville gå i.
Jaja, vi har iaf. nya badkläder :)

Nu ska Zack få spela lite på www.bolibompa.se
 
Barnen såklart ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0