Ute lek :D

Idag blev det åka till Jessica o barnen :) trevligt att träffas då de känns som om de va länge sen.
Kajsa toka sig med en Nallespegel medans Jessica o Hanna va iväg på lite snabbträning, killarna fick "turen" att se lite på bolibompa, men Zack hitta en Bamse han inte läst ;)

   PUSS !!  

De små, Kajsa o Hanna sov gott i vagnarna ute o killarna lekte jättebra :)
Zack ville även fortsätta va ute när vi kom hem (kors i taket !) tro det blev närmare 3 timmars utelek i ett svep för Zack - De e bra det :)


Pappa hemma igen så han fick ge kvällsgröten - Tro Kajsa gilla det :)

Trist Trist Trist :( jag trodde MrM skulle va hemma ett par veckor, de e visst bara en :´(
Men sen då efter det kanske... då va de kanske ett par eller tre. Hoppas det iaf. Jag förstår ju att han måste iväg men de dagar vi haft nu ha varit kämpiga så de vore skönt att få vara tillsammans ett tag nu. Men de e ju en vecka iaf. :D (sånär på en natt, men de e helt ok) O sen den veckan han åker så kommer han hem o sover en natt sen åker vi hela familjen iväg till Umeå över helgen :) De blir mys ! Jag tro Zack har fått sin bild av att bo på hotell... äta godis, nyduschad i sängen :) De e iaf. min bild av honom på hotell :) Fast han kan bli lite besviken på detta hotell, sist vi sov på hotell va i höstas i Alfons Åberg Sviten på Rica Hotell i Älvsjö. Så han lär ju tro att detta rum kommer se likadant ut. Vilket det Inte kommer att göra. Men de bli nog bra ändå. De e ju så supermysigt att bo på hotell :)

Undra om det håller på att komma tänder på lilla K ?? Hon dreglar o gnager på allt ! Sen vakna hon i natt o va snorig. Men det ha varit till o från i dag så jag vet inte om de e förkyldning eller tänder. Ingen feber. Vi va iaf. välkomna upp i backen idag o de va ju bra :) Vi får väl se hur natten går...

Älskade Hjärta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0