Väntar & Längtar efter...

* Marcus o Zack. De for iväg o fira Heldor, svärmors "gube" som fyller 70 idag. Fira även Pernilla som fyllde igår. Jag o Kajsa hemma för Kajsa e lite snorig.

* Att lilla K tröttat ut sig o somnar en stund.... vilket inte e speciellt troligt... Jag vill plocka undan här !! Men de gnälls så snart jag sätter ned henne :/

* Melodifestivalen i kväll :) Tro Anna eller Salem vinner :) Zack ska få sitta uppe o titta på det, undra hur länge han orkar..?

* En god ostbricka :) skulle gärna ha mig ett glas rött oxå. Men än ammar jag o sen ha vi inget hemma.

* Godispåsens innehåll ... eller gör jag verkligen det??

* Snoret e borta

* Att det ska se städat o fint ut här...

* Kajsas rum ska bli klart... bara en massa tid som behöver läggas där. :)

* Ett nytt kök !! - Oj oj låångt dit...

* VÅÅÅREN !!

Kommentarer
Postat av: Tess

Åååh ostbricka och rötjut!!! mmm lääängtar också efter det!!

Och en massa annat av det du skrev ;-)

2010-03-13 @ 21:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0