GÖR MOSTER NÖJD =)

Ja, men jag vet inte riktigt va ja ska skriva...
Ni kan ju tro att det varit en dag som vi sovit bort eller nåt då jag inte gjort ett endaste litet inlägg idag, inte ens ett sms inlägg !

Men nej då det har vi inte =)
Vi har fullt upp med Zacks rum som först va rosa som blev blått som nu är grönt och ska bli vitt =) Bygga legohus och Marcus har även haft whisky provning här i källar´n - bra tro jag det gick o var.
Moster höll mig o barnen sällskap under tiden - TREVLIGT o du får gärna göra om det nästa gång oxå ;) jag kör er gärna hem sen bara jag får sällsis :)
Baka en bajskaka gjorde jag oxå. Ja bajs i brun bemärkelse och bajs gick det för det skulle bli KLADD-kaka men va f-n den va ju inte det minsta kladdig trots endast en kvart i ugn! VA gör jag för fel ??? Jag kan verkligen inte baka kladdkaka =( Men i morgon ska vi träffa Kladdkake-experten Åsa så då ska ja få hennes recept :D

Nu sa min man godnatt så de e bäst jag drar mig iväg jag oxå. Måste ju orka upp vid 6 tiden då Kajsan lär vakna... ja hon somna ju lite tidigare idag än va hon brukar så de lär ju bli lite tidigare morgon oxå. Vi har ju ändå haft turen nu några mor´nar - hur fan stavas det?? - att hon vaknat vid 07.20 ! KUNG det istället för 05.45 =)
Så....

Puss o Godnatt alla nära o kära! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0