Ny scooter ...

Men hur i hela friden kan man sälja en skitig vagn ??? Otvättad !!!
Ja inte va den lik den på bilden iaf. o de ser jag ju nu när jag e hemma... bilden visar ju en ny vagn, den jag köpt e ju långt från ny. Däcken - sicken skillnad! Men värst e väl den äckliga kolan eller va de e som har geggat till det i sufflett fickan, glää. I morgon bli det stor skrubbning ! Men de borde tjejjen jag köpt den av göra, inte jag...
Men jag är iaf. helnöjd med den ändå! Den är så fin :) Lucky Summer :)

Erika o Tommy va är o surra, skratta o drack kaffe med oss i kväll :) Såå skönt att det går att sitta ute nu utan att frysa arslet av sig :)

Nu väntar sängen!! I morgon ska ja iväg o hämta systers tygtvätt att tvätta vagnen med sen bli det skrubba av! Håll tummarna för finväder :)

Kraam o godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0