Rött o ost avslutar dagen...

Jajjemen mamman sitter med ett litet glas röttvin och äter små kex med mycket grönmögelost på - gött ! 
Kajsa bruttan har somnat och Zack sover hos mommis o moff. Marcus är på Whiskyprovning i Härnösand med Tommy.

Gårdagen blev tafatt på inlägg då mamman gick o la sig snabbt efter att ha somnat i soffan till lyxfällan.
Dagen har varit bra men gråtrist i vädret. Åkte in på stan för att få sig en ansiktsbehandling :) Skönt men hård stol att ligga i så ja fick lite ont av den. Men gu va dyrt de e !!! Tur ja hade vunnit presentkort ;)

MEN va förvånad jag blev när jag parkerade ! De tar 10 kr i TIMMEN nu för att parkera !! (sist ja va där va det 10 kr för 3 timmar!) Vi är väl fortfarande sundsvall??  inte Stockholm... eller?? tycker iaf. att det är hutlöst! hur tro de då att de ska få kunder till stan när man parkerar gratis i birsta??

Jag bör ta mig i kragen nu o fota lite för att kunna lägga ut lite mer på tradera. MEN va arg ja bli då! fått negativt omdömme av nått päron som kallar sig lyxfällan - hon har INTE betalat mig eller svarat på mina 3 påminnelse mail  så därför gav jag negativt. så pang sitter det ett negativt hos mig oxå, Jag har visst betalat ! men va irriterande hon ljuger juh!

Nu modern family på tv 4 :D sen fota ;) eller sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0