Dagen med feber :(

Kajsan ha haft feber hela dagen :´( mammas lillehjärta ♥ Upp och ned... Men natten var bra ! Hon sov till halv 2, åt o somna om på en halvtimme ungefär. Vakna kl 6 då gick vi upp o va uppe i ca en timme. Sen somna hon om o VI sov en timme :) såå skönt ! Zack sov rätt länge han oxå, dock vakna jag av att han putta i mig, mamma jag är hungrig, min mage knorrar. :) Älskling ! Upp o fixa grötfrukost, tog det lugnt o gick upp mot folkan vid kvart i 11. Där åt vi lunch och Zack busa lite me Axel o Albin. Två killar från dagis. De klädde ut sig, spela spel och läste böcker / tidningar. Och självklart fika de varsin Chokladboll på Negerbollens dag som det är idag :)

Nu ska jag ta o sova jag me! Ja Kajsa sover men Zack ligger o läser lite. Marcus kom ju hem nu i kväll såå skönt!
Han gick o skrev ut nå papper för morgondagen o hängde maskinen tvätt jag slängde in förut idag. Men jag tänker sova sova sova! Det är precis va jag behöver !!

I morgon ska Zack få vara med sin farmor, jag o kajsa ska till sjukgymnasten o sen bli det promenad o hem o vila. Hoppas hon e feberfri !
Varför hon ha feber? Tand på G !! De e inte mycket tandkött ivägen nu, kommer vilken sekund som helst.

Just ja :)
Kajsan ska få en ny vagn ;)
Klicka för att se nästa bild
Men hon får den inte förräns hon fyller ett eller nåt. Vill inte vända henne framåt än.
De e en scooter som ja hade till Zack oxå. Helnöjd med den så det bli nog bra :)

Hoppas jag får sova bra i natt nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0