Bilen fortfarande trasig :(

Alltså ja vet inte om ja törs köra den längre... kanske bli till att sälja så snart vi fixat den. MEN de kan vara 8 olika fel på den enl. mätningen på firman... hmmm. var börjar man ??

Skit att vi inte sålde den i sommar som vi tänkte ! SKIT !
fast å andra sidan hade vi ägt en annan i så fall som kanske kostat oss mer... i lagningar, vem vet ?

Vi som precis köpt nya vinterdäck till den ! 3000 kr. :(
och Bilstolar till barnen - tur Barnens hus hade drive... 2100 kr
Fast de skulle vi ju iaf. ha för två bilar kommer vi att ha.

Sen då, i redan betalda lagningar... 1400 vet ja om. men sen ha ju en firma kollat den TVÅ gånger! *suck*

BILFAN !! Ja brukar inte svära över bilar - för snackar man skit bli de bara värre, men nu känns de inge kul.

* Ny bil kommer det ju att bli... men vad ? TIPS ?! :D


Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Alla bilar är skit tror jag. Alltid är det nått. Men 8 olika fel låter inte roligt! Och inte billigt heller..



Hehe nej, jag är verkligen inte känslig. Hade jag varit det hade jag nog inte frågat om slemmisen ;)

Tack för ditt svar :)

2010-11-03 @ 09:12:11
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0