Bråkande Bråck !

Men snart e de BORTA ! =D
De ringde från sjukhuset o fråga om ja kunde tänka mig åka till Sollefteå för operation. - Tjaa va ha ja för val ? De e klart ja kan.
Ja, om du väljer att ta operationen i Sollefteå bli det av innan jul - vill du stå kvar på kö här i sundsvall så blir det typ påsk! haha, valet var inte så svårt. Sollefteå.
Hoppas Mamma o Pappa kan ta barnen, vilket mamma redan lovat ;) Men att de kanske oxå kan stanna över natten så får jag o mrM en natt där. Jag lär ju vara rätt öm...

Prata lite med Zack om det idag, han vet mamma har ont i magen och att det är ett bråck. Men det här med operation och att de faktiskt ska laga mammas onda är ju rätt spännande. Men man undrar va han egentligen tänker när man säger att de bedövar hela kroppen så jag känner ingenting när de fixar det onda. Men mamma VAD gör de då? Ja de gör ett litet hål på magen o syr ihop hålet som fettet ploppar ut genom, eller så syr de fast som ett nät över så det inte kan ploppa ut. Ett hål mamma hur gör de det?? - jag vet inte - kan vara ett mycket bra svar ibland!

Nu lite mer Robinsson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0