Ett sjukt inlägg...

Jag snorar Kajsa snorar Zack springer !!
De e väl han som fått min energi tro ja. :/
Han har dubbelt jag har typ noll.

TACK till Kajsa iaf. som tog o sov i TRE timmar ! Zack fick sitta vid datorn så jag fick sova i soffan ! Välbehövt !!
Men när hon vakna va hon isig om både fötter o händer. Så de bli till att dra på sig mascaran de när marcus kommer hem o dra iväg mot INTERSPORT eller POLARo.PYRET för inköp av braiga saker att ha på fötter när hon sover.

Sen ha Zack simskola, de e bra de så han få hoppa o skutta av sig lite energi ! Dagis i morgon ja hoppas bli piggare så ja orkar skjutsa. Fast de e nog enklare än att skrika sluta spring inne !! Vill du hoppa o springa får du klä på dig o gå ut ! Han måste iväg för att få ur sig lite energi. :)
Men de bli ingen Avslutning på folkansången för mig o Kajsa iaf. De hoppar vi. Ingen träning för mamman heller :( Hoppas orka dit nån gång denna vecka iaf. men ja e helt matt !

Får köra lite wii istället ;) fast de bli ju inte direkt samma...
Jag körde slalom igår o de tog i bena vill ja lova !
Sen rockringa jag o de va skitkul ! Tänk om nån såg mig ;) men de va en gren man bara kände man ville göra om för att få bättre poäng o fler snurr runt midjan ;) tro ja hamna på kring 308 åt ena hållet och 366 åt andra tänk o komma upp i 500 ! coolt de ska ja klara :D
Finns säkert massa mer kul där att köra - hann ju bara testa lite i går o ja orka inte heller såå trött och så kände jag förkyldningen va på G.


Snart kommer MrM hem ♥ Kring 16.16.30


Kommentarer
Postat av: Mymortloan

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-06-09 @ 11:13:56
URL: http://mymortloan.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0