Tog en extra dag...

Jag har inte tagit nån shake varken igår eller idag ! Ja har ätit vårrullar istället ! Skärpning i morgon bli de nutrilettisar igen !
Men de känns som att ja vill ha värme i kroppen då jag bara gå o fryser :( kan man frysa av sig ett kilo istället ;)

Och snälla lilla Kajsa hjärtat - sov gott i natt ♥ Vakna pigg o glad i morgonbitti. Hon ligger o hostar o pratar/sjunger lite. Hon stod upp såg Muminfilten o ville ha den, lillhjärta nu har hon två gosiga filtar i sängen att mysa med. Såå hoppas natten blir bättre än gårdagen, tyvärr tro ja inte det men man måste hoppas!

10 minuter kvar på Hollywood fruarna sen är de sängen för mig oxå!

Har precis tagit en liten whisky, ja ni läste rätt whisky BLÄÄÄ va starkt ! höger vänster vatten whisky blev de. Nere är den o ja hoppas de hjälper!

Kraam ♥


Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Okey! Ja de e nog det felet mååånga gör. Inte ensam om det kan jag lova! :)



Ja jag mår toppen att äta enligt detta! Hur bra som helst och ja :)



La upp en presentation av mig o min blogg nu på bloggen ;) kram Hejja dej!!!

2010-11-29 @ 22:14:46
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0