Mammans stora shoppingdag =D Jag har ju faktiskt namnsdag ;)

Jajjemen ja känner mig så nöjd :) Nu kan ja åka iväg lite snygg till stockholm ;) Ja men de e kul och nyttigt att få känna sig lite fin. Klackeskor ha ja köpt oxå :)
Har ju gått platt sen Graviditeten med Zack typ så de va väl dags att komma upp från jorden lite :) Men ja hoppas ja fixar att gå i de UTAN att fogarna tar skada :/ vi få väl se... Grymt sköna iaf :)

Koftan, men den måste bytas till en storlek större, hoppas det finns i stan eller stockholm för här i birsta fanns de inte men såg på hemsidan att det ska finnas. Annars fanns den i annan färgsättning, fast de kändes inte lika mycket jag, jag är lila !
Sen blev det en klänning/tunika oxå från kappahl men de fanns ingen bild på den tyvärr.
super duper skön ! Inne på h&m hängde en ensam mossgrön skjorttunika i precis min storlek! Så den fick följa med mig hem. Jätte fin tyckte mamma som kom förbi med pappsen o nybilen en snabbis me en lysknapp åt Zack till hans rum och en limpa :) Mamma sa även att ja klär mig fint :) TAck de värmer :)
En vit Sjal att sno om sig i höstrusket blev det oxå.
Nya leggings, ett par vanliga i bomull o ett par glansiga - kul me nå nytt :)
och sist men inte minst en svart jeansbralla, fin fina till gröna skjortan tro jag.
o idag handla ja inte på storavdelningen heller så de känns ju extra bra ;) om nu storlekslappen ha nån betydelse då plagget i sig sitter bra.

De känns så skönt me lite nytt ! så nu åker de gamla ut från min garderob ! Helena de e ditt om du vill ha de o kan ha de :)

Hoppas du inte fick en shock nu älskling, men till försvar kan ja ju säga att du köpt ganska många nya tröjor sen du börja ny jobbet, o mitt nya jobb e loppisen i källarn - eller hur ?! ;)

TACK MOSTER ANNIKA för att du "låna" Kajsa medans mamman fick shoppa! TACK !
och TACK JESSICA för att Zack fick följa med Er hem ! I morgon gör vi tvärtom - då får du shoppa ;)

Sen när ja hämtat Zack kl 16 blev de racer här hemma - Kajsan for som en torped, middagen fixades o intogs, mommis o moff titta förbi, jag hann damsuga av lite, visa mamman kläderna och sen iväg till Folkan för rörelselek, hemma igen me en toktrött Kajsa som fick välling o somna gott, kvällsfika o snabb dusch för Zack sen ned i sängen o vi läste kapitelbok - spökaffären.
PUH men nu så sitter mamman ned lugn o fin o bara läängtar till fredag morgon sådär strax före 07.00 ;)

Fick även veta att min kusin ha dragit till norge för au pair jobb - såå himla roligt o kul för henne ! Perfekt ! 

Men satan i gatan va de blåser storm !! SHIT !!


KrAAm  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0