Polarns nyhetsbrev

Tröja undanlagd till Mamman :) 30% rabatt så ja passar på :) Kolla på den förut men blev snål, 395:- för en tröja, näe. Men nu kosta den 275:- o ja gilla den verkligen så i morgon eller fredag bli den min !

JA de e en mammatröja, men eftersom att ja ha mage fast tom och e mamma så tycker jag att ja kan ha den ändå, eller hur ??

Bara Bilen vill starta me nytt batteri så bli det tröja... ja de e på väg. Hoppas Marcus hinner köpa idag så slipper Pappa rycka ut annars kommer han i kväll bara inget annat kommit emellan sa han. Snälla far !

Så idag blev det en hemmadag me sötnöten som just nu håller på att möblera om vardagsrummet ! Borden flyttas och rätt va de e när det bli sång på radion stannar hon upp o tar en svängom istället. Jag plocka undan efter lunch så blev hon tyst då står hon framför radion o dansar :) De e min sötnöt de ♥

Vi skulle träffa Gammelmoster Annika, fara till birsta för optikertid för mig o inköp av ramar till afficherna jag köpte på underbara barn mässan till Kajsa.  Men de få bli en annan gång... ny tid hos optikern nästa onsdag, 10.45. E du ledig då Annika ;)

Nu ska ja möblera tillbaka borden o sen gå o städa undan i Kajsas rum... om de går, de e ju som att skotta när det snöar...
Kajsa har gått in på efterrätten efter lunchen.. en pixibok håller på att bli uppäten !! Så Tjing vi hörs !!

*Rädda Boken*

Kommentarer
Postat av: Mommis och Moff

Ja,Ja,den ska du väl också ha.

Du brukar göra bra köp vad gäller i klädköp, du är så fin.

Puss, Mamman

2010-10-13 @ 22:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0