TJO´! VILKEN MORGON !

Vi har inte trappat ned på temopt sen igår samma fart på oss alla tre ;)

Jessica kom o hämta Zack för att köra killarna till dagis. Jag klär på Kajsan o ska dra iväg till sjukgymnasten för lite träning, finner inte plånboken med högkostnadskortet !!
Letar letar letar letar - fan ja måste ha glömt den på folkan igår ! - skit oxå - in i bilen o upp till folkan - nä ingen rosa liten skinn grej där inte. *suck* - *ska jag åka till vc o betala för träningen *ska jag ringa o säga att ja inte kommer * åka hem igen o leta o komma sent ?? Jag åket hem o leta tänkte barnnivå leta i zacks rum, leta i kajsas rum leta i alla tomma påsar sen i går jackfickan ja men överrallt ! Gick till o med till skafferi och kylskåp !
o tur va väl det för i grönsakslådan fann ja mina nycklar ;) Hem, Garage o till Bilen !! Tur ja hade då ;)
Men de va ju inte plånboken som vi egentligen sökte så letande gick vidare och tillslut fann ja den i sidofacket väl dold under en haklapp i skötväskan !! ÄNTLIGEN !! Lättad !! Så de blev på med utekläderna igen o ut i bilen. Stel som en pinne med skrik o panik kämpade jag fast Kajsa i Bilstolen. Pjuh! Men dåså va vi iväg iaf. o Kajsan lugnade sig snabbt o tyckte de va trevligt i träningslokalen :) Bilen hem igen o sen blev det sova i vagnen på en gång. Ja! jag lyckades :) och mamman fick lite egentid att ta lite tvätt, plock o fundera över va som ska packas med i väskan som ska med mig till Stockholm.

Ja så de e dags att packa nu! De e bara halvpackat... duscha ska ja oxå innan läggning... Taxin kommer 06.00 !! knappt 8 timmar kvar... Sen Flyg, Hotell och Mässa - en riktig LYX helg för mamman ♥

Men hur kan mitt nyinköpta Rexona deostick lukta weet hårborttagningsmedel - blää ILLA !!
Bli till att köpa en ny i morgon... Men de e så konstigt, ja bli lixom immun mot deosar en eller två av samma funkar men sen måste ja byta sort. :(

Ha en toppen helg - för de ska ja ha ;)
KRAAM


Kommentarer
Postat av: Therese

Ha en jättehärlig helg!!

Tiden går sjukt fort jag som skulle ringa...Plingar på sön när du har kommit hem



Kraaam

2010-10-07 @ 22:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0