Min dag blev INTE som ja hade tänkt mig...



Och nu får ja klaga

över att G knappen inte fungerar oxå ! Måste trycka bamsehårt på den för att få till ett G. Japp de e Kajsa som varit i farten.

Jag klädde på barnen i morse för att åka till dagis. Skulle även hämta Axel för att Micke inte skulle behöva sig ut här på morgonen. Han ska hämta killarna på eftermiddagen. Så köra en sväng var e ju perfekt.
Ut i bilen in me barnen jävlas lite för trångt bli de me 3 stolar bak. Men fast sitter barnen o ja in i bilen o kör iväg. Ser inte brevlådan o de går upp ett ljus varför vi inte fått tidningen. ÖVERSNÖAD !
Tar fart o ska iväg upp för backen, nästan! Spinner o glider lite bak, drar en svordom o lägger i backen. Ser absolut ingenting annat än VITT i bakfönstret så ja gör en chansning o vrir om ratten RAKT IN I EN SNÖHÖG o där sitter vi. Kommer varken fram eller bak! FAAN !
Springer till huset hämtar spaden o skottar fint bakom bilen. Ringer Micke skäms - han får rädda mig igen ! Fattas de inte välling eller går en propp så kör ja fast !! Åh herregud ! Ja kommer inte upp för backen, ger upp. Micke skjutsar killarna... Jag o kajsa skottar framför dörren o sen blev de en hemmadag. Alla saker ja tänkte göra lägger jag upp på hyllan o de bli därmed inget gjort idag :( Kanske en maskin tvätt går att fixa men damsugning bli de inte då kajsa sover inne. Baka bröd tänkte ja göra men då saknades en ingrediens. Storhandling får ja ta i kväll då MrM kommit hem. Jaja, ja få slöa lite istället ;)

Undra va en snöslunga kostar åt oss till nästa vinter ??
och vad ska en jourhavande Micke få som TACK ??


Kommentarer
Postat av: Mommis och Moff

Micke måste vara guld värd, ja vad ska hittas på åt en sån heders kille!?

Hälsa honom ett stort TACK från oss också!

2011-02-17 @ 18:19:35
Postat av: Stefan Nilsson

Hej! Jag håller på att samla ihop en topplista på svenska bloggar relaterade till hälsa och träning. Detta för att gelikar ska hitta varandra och därmed få fler besökare. Eftersom du skriver en hel del om både hälsa så vore det kul om du ville vara med. I dagsläget är vi strax över 550 men där är en bit innan alla är indexerade så berätta gärna för dina vänner. :)



http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

2011-02-17 @ 22:34:27
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0