Sofias Änglar <3


Sofias änglar


Jaha, tisdag igen - ensam hemma med barnen och tårarna kommer.
Ja, jag sitter ju o tittar på Sofias Änglar. Hua, Tjejen som va med hade förlorat sin Kille i leukemi för knappt ett år sedan. Tillsammans hade de två fina döttrar. Men kan man annat än sitta o gråta då? Vad är en vecka själv hemma motför att vara helt, ofrivilligt, ensam ???



Har jobbat idag 6.40-16 Ja e livrädd var kväll ja börjar tidigt att ja ska försova mig. Tänk om ja inte skulle finnas på plats när vi öppnar! Ja e ju ingen morgonmänninska. Fast lilla K brukar ju vakna kring 6.30 så kliva upp en timme tidigare borde väl inte va nå problem. Eller hur ;)


Igår va ja toktrött o somna me Kajsa kl 19.30 ! Marcus väckte mig kring 22 o fråga om ja inte ville borsta tänderna o kanske klä av mig lite. Jag frööös ! Rädd för att bli sjuk själv nu, men de verkar som att de bara tänker snurra runt här för nu ikväll hade Zack lätt feber igen *suck*
Ja hade inte vaknat av plingklockan på dörren, o borsta tänderna orka ja inte! Tog ett varv i huset, kissa o sen vände ja tillbaka till sängen. Skönt att sova ! Ja, de va ju inte lika jobbigt i morse då klockan ringde 05.20.


I morgon e ja ledig me barn´a :) tro vi ska försöka få till en träff me Krisitin o barnen, de va visst oxå lediga. Hoppas Zack INTE får nån feber!


Torsdag ska jag testa AQUA PILATES :) nån som vill med ?? Himlabadet kl 11.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0