BERLIN !!

Gör ett snabbt inlägg här fran hotellets dator.
=) Var tvungen att ut o kika en kommentar fran min snälla kusin som skrivit här om berlin at oss :)

DET ÄR BART HÄR - INGEN SNÖ !!
Uteserveringar finns de rätt gott om med infra värme o filtar - mys mitt i JANUARI =D Kunde ja da aldrig tro !!

I morgon bli det till att aka till ett stort köpcentrum! Med en matbutik längst upp pa 5000 kvadrat ! Äta korv o dricka vin ;) Hoppas de e sa bra som de verkar. Samt att de finns en outlet shopping rätt nära. Inga skor ha inhandlats idag, sa jakten fortsatter i morgon.

Nu BADA sen SOVA !
Saja, puss o hej ♥


Kommentarer
Postat av: Erika

UNDERBART passa på av njut av shopping, miljö, mat, dryck och framför allt av VARANDRA <3

2011-01-13 @ 23:42:06
Postat av: Gammel moster A

Så härligt , Jag ringde din mor i dag (mitt underdagen) hördes inga barn i bakgrunden så jag måste fråga henne är du inte barnvakt du lr sover lilla ärtan? nä hon är vaken och står här brevid så jag VET det du redan visste att dina små troll har de gott och bra och trivs och det ska ni nu åxå göra =D NJUT!

2011-01-14 @ 02:48:54
Postat av: Lisa

Guuu va mysigt det låter - jag vill också!

Det är ni värda, mys massor - Kraaam!

2011-01-14 @ 08:39:50
Postat av: Mommis och Moff

Barnen har ätit bra och Kajsa sover.

Nu ska Zack få lite pacman tid.

Hoppas ni också myser.

Moff ska sluta tidigare idag för vi ska göra något gott myspyssel med barnen sen blir det mysfredag här och imorgon kommer ju Stina till oss och festar på det vi åstadkommit idag. Ha dé bra.

2011-01-14 @ 12:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0