Chips Dip Frukt Vin Godis Festis !

Vi, jag o sonen myser massor idag ! Just nu till Fångarna på Fortet :) Shit ja äter som att de inte finns nån morgondag !! Känns inte som att de vart så mycket igår, visst vart det det MEN kändes mindre än va man brukar trycka i sig en nyårsafton. Kan vara för att maten va så lätt. Ja jag åt ingen pärgratäng endast 3 skivor skinka/rostbiff sen frukt ! Så den lätta middagen kompenseras idag me massor av chips o godis frukt o oliver ! 
I morgon lovar jag att jag o nutriletten e kompisar igen, läängtar ! Ja jag tycker ju faktiskt den är jättegod :) 
(pappan sitter i källar´n o för att förbereda morgondagens jobb efter julhelgerna)


Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Oj, ber om ursäkt! har missat massa kommentarer sen Elsa föddes! Tack för gratulationen :)

2011-01-01 @ 23:18:33
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0