Ett ryck i hemmet !

Dags att dra sig från datorn! Jag har skrivit schema till dagis och in i almanackan. Tänkte hinna plocka disken o fixa en maskin tvätt oxå innan hämtning. Sen vore de ju bra att komma igång på wii plattan igen...
Såg ju bra ut på vågen i morse trots firmafest, fast de hade nog kunnat va närmare ett kilo till minus om ja inte druckit o chipsat :/ äh, man må få äta lite sånt oxå ibland.

Simskoletajm för prinsen i kväll! Jag åker med honom, Marcus få va hemma o lägga kajsa. Sen ska han åka iväg :( igen... tro han kommer hem onsdag o far torsdag till fredag igen. Men sen e de helg ! Sen då?! Måndag o Jag börjar jobba !!! Ångesten kryper närmre trots att ja verkligen VILL tillbaka nu. Tro ja behöver det ! lär ju få en smärre chock av att få in arbetstider i mitt liv oxå men de löser vi på nå sätt :) suuuupermamma vettu ;) haha! (Hur länge då??)

Hemmet skulle få sig ett fix va de ju...


Kommentarer
Postat av: charlie

Oh grattis t viktnedgången!

Hehe ja visst är det. Fan tredje veckan i rad som man är där nu o funderar starkt på om man ska dit på lördag igen, ändå lönehelg :P

hehe aw vad söt du e ! Jo vi har en del och lösa innan vi kan börja om igen, men vi kämpar!

ah jag älskar vattenpipor. Min förra gick sönder som jag hade köpt i turkiet. Glömde och ta den in från balkongen då hade man glömt vatten i behållaren så den sprack.



ah precis man måste ansöka om dt men tror ej jag kmr få det men hey skadar ej o chansa, du ser ju hur magen ser ut. kmr göra op oavsett.



puss!

2011-01-24 @ 13:37:40
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0