Lovely vecka !

Först syrrans bröllop ! SÅÅÅ VACKRA !! Ett perfekt bröllop - ALLT var BRA bättre BÄST !!!



Sen vår vecka nedåt i landet :)
Måndag lämna vi barnen på skola, dagis och satte oss för att köra neröver...
Får veta att Marcus bilkompis inte ska åka, vilket betyder att jag inte hade bil ! Hur skulle jag då ta mig till Gekås ?
Sen ringer ena barnvakten o säger att hon inte kan ha barnen på onsdag !
Ringa ringa ringa ! Bla. Hallandstrafiken och Scandic.
Helena Tackar jag som varmast ! Hon tog barnen från fritids, dagis hit hem. Jag hade bäddat rent i sängen, bytt handdukar och fixat middag. Jag tro de klara sig galant :)
Vi hade sagt, ta barnen måndag till tisdag. sen får vi se om andra barnvakten tar vid på tisdag eller om du känner för en natt till så Zack slapp missa så många dagar på 6 års andra vecka.
Men innan hon testat ena natten får jag mess om att hon gärna stannar en natt till ! TACK ! och hon visste inte att onsdagen kört ihop sig. Skönt den biten löste sig. Helena GULD värd för de två nätterna, hämtning och lämningar !
En riktig supermamma! 3 egna, gravid med 4e, som kommer i november, och tar sig an mina två oxå! Ensam så mannen hemma fick sova och orka jobba i företaget. shit tänk o ha denna kvinnas ork... 

Vi löste även så jag kom till Gekås =) MED mannen dessutom !

Vi hade första natten på ett fint hotell i en svit ;)
Mannen åkte på jobb och jag tog det verkligen lugnt. Satt med datorn i knä, fötterna på balkongräcket och njöt av en kaffe på balkongen. såå najs !
Chekade ut kring kvart i 11 och drog iväg väskan mot ett nytt hotell.
Rummet var klart =) och Jessica kom o mötte mig för en lunch.
Det blev lite shopping och en super bra lunch!
Sen var hon tvungen att dra iväg på ett möte o jag tänkte jaha ensam i stora stan från kl 13.40 hmm...
Blev en kaffe o en sån super duper mega god kaka på ett kafé. Regnet kom o öste ned på markisen. Men det var varmt och ja satt ute. Skönt o avslappnande :)
Vandra vidare mot en villervalla outlet o blev några hundralappar fattigare :/ men barnen blev snyggt höstmatchade till höstfotograferingen på skola/dagis.
Gick runt hamna i Nordstan o hitta en ny baddräkt. Relax på hotellet tänkte jag... eller ny till vattenträningen.
Kan säga det blev ingen relax! Trött och middagen tog ju oxå sin tid. Slö o slapp i sängen blev min melodi. Svårt att somna men tillslut så.

Onsdag
Upp o iväg mot frukost ! Fick inte i mig så mycket, stressad över att inte hinna tåget till Falkenberg där buss sen tog mig till Ullared och Gekås :) Jag hann med men blev sur över att de visat fel busstider åt mig. Två bussar som skulle gå därifrån fanns tydligen inte. jaja fram kom ja o MÅNGA hundra fattigare blev vi ! Marcus kom ju o mötte upp så jag skyller slutsumman på honom ;) (nej då älskling, förlåt)

Sen väntade en bilresa upp till Stockholm... 00.30 var vi framme.

Upp o iväg mot formex mässan !
Snabbt avklarat då jag verkligen inte orka gå där nå mer. Såå ont i höfter/fogarna! Ett fogbälte hade suttit fint då.
Men det va väl tur då Barnen blivit förkylda och barnvakten med barn med... Vi hann hem i tid och kunde hämta hem de små juvelerna.
Myys med dem hela fredagen ♥

Lördag bjöd på Barnklädesmarknad och jag sålde bort kläder/leksaker för dryga 2 tusen ! KUNG !

Söndag hade vi loppis här på gatan. 14 grannar ställde ut bord och sålde :) Gick bra och vi hade toppenväder!

Jippi ! Nu blir det nog ordning i källarn för pengarna. :)
(Zack önskar sig en DVD spelare i julklapp)




Kommentarer
Postat av: Anonym

LÖVED IT!! ;P

2011-09-08 @ 21:09:41
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fiiint foto på syster med fam!

Kuligt att det gick bra på loppisen :-)

2011-09-09 @ 17:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0