FRUKOST !!

Behovet att börja tugga eller längtan efter mat börja öka. Tom mortadellan lukta gott i kylen! Vilket jag Aldrig ätit! Marcus nämnde kalops igår ååååh va gott!! Morfars kalops det finns Inge bättre! Jag längtar nog lite till hösten ändå :) höstgrytor! Höstkläder :) tända massa ljus, ja jag gillar hösten :) Oj vilket sidospår ;) skulle ju skriva om dagens frukost :) Nutrilett blåbärsshake en jag inte gilla så mycket men de ska ju ned de med. En stor kopp Java med lite mjölk, ja annars kraschar nog min mage totalt. Samt ett stort glas vatten. De e frukost det :)
Men förstå detta är 7e dagen! En vecka har snart gått ! Snabbt :) skönt ! Jag har minskat det känns :D supernöjd utan att ens veta vad våg eller måttband visar i morgon :) ska bli väldigt spännande :)
Nu ska ja Gö mig klar för en loppistur med fina stöttepelaren Malin :) du är toppen! Såå glad att vi träffades där på Vc!
KRAAM ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0