Invägning!

Ett konstaterande har gjorts, sommarens semester har levts gott ! Invägningen klar, hela 92.9 kg ! Målet med dessa tre veckor på enbart Nutrilettshakes är för mig drygt 85... Tungt nu när det stod typ 2.5 kg mer än jag vägde innan semestern... Men bara mer att ta av :) Så nu ta jag och blandar en shake och kokar kaffe! Samt dra på träningskläderna :) (mått kommer senare) Kommer ett till inlägg vid kl 8, men det skrev jag igår och la som tidsinställt. Hade skrivit ett aslångt inlägg med allt va dessa tre veckor med enbart nutrilett som föda, men poff borta! :( Men snälla INGA dumkomnentarer tack om vad jag gör dessa veckor. Ge istället tips på HUR jag går vidare för att fortsätta nedåt och sen kunna hålla målvikten på ca 75 kg. Ok?! :) KRAAM ! och nästa kram är det mindre jag att krama om ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så blir dt ibland fick också en svacka. La på mig 8 kg. Bästa tipset jag kan ge är o sköta dig super mkt med kosten, träna mkt, ha tålamod och ljug ej för dig sj.

Du fixar detta!! Jag tror på dig!!

2012-08-06 @ 07:37:41
URL: http://Mscharlie.blogg.se
Postat av: Annelie Sjöbom

Heja Jennie friskt humör det är det som susen gör, HEJA HEJA HEJA!!:-)

Svar: TAAACK !!! :D
Mammajennie

2012-08-06 @ 12:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0