Mammas prinsen getingstucken :'(

Helt och hållet mitt fel :( Ja barnen kommer till mig när jag sitter på toa och berättar att det ligger en geting på z-säng. Vi kommer fram till att den ej rör sig, sov enl K :) Lova ta bort den när jag va klar på toa. Jo men pyttsan! Det kom ju annat emellan då efter. Leta dagispåsen, duscha K, borsta tänder, etc etc. Så gå sonen och lägger sig kommer utflygandes o panikgråter! Han hade fått sig ett stick och hade fått puffa bort getingen :'( Verka som det gått bra, men däremot satte det panik i honom. Vägra sova i sin säng, vägra tom gå in i rummet ! Få väl se hur det är i morgon.
Huga stackarn :( bara mamman hade minnats...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0