Ny dag nya UTMANINGAR !

Tack käre make för att du lämna din bil hemma och ställde min på flygplatsen. Subaru Melike :) MEN !! Inte utan olja!!! Så min dag börja att stresslämna barnen, gick bra ! Men från dagis till gymmet tändes oljelampan, träna sen lösa problemet... Inge stort problem om det inte varit för att de e makens firmabil. ALLT måste bli rätt !! Så nu är det påfyllt efter jagandes av rätt olja, TACK TILL TOPPEN PERSONAL PÅ OKQ8 i Timrå !!
Sitter utanför nu och väntar på att oljan skall rinna till sig samt att se om lampan slockna eller om jag måste in till verkstaden för att fixa det. HUNGRIG är jag oxå!! Inget att skaka shake i med mig... En petflaska finns. Testar snart den :) Fortsättning följer....


Kommentarer
Postat av: charlie

jo jag vet jag måste dt. lixom inget bra just nu. skall börja med ngt som heter kroppslig närvaro bla bla också. men hur funkar kbt?

om du orkar förklara?

2012-08-15 @ 22:43:47
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0