Ont oont OOONT !!!

Ja jävlar i min lilla låda va ont i höfterna jag fick efter gårdagens joggingtur :( Har legat och ojat mig i natt. Ja ont! Men jag är ändå nöjd över min prestation ;)
Och idag! Sista dagen med bara nutrilettshakes och tactiq team :D hur bra känns det inte att fixat det då? :) 3 veckor till ända! Firar med att bjuda familjen på god grillad middag! Nä själv bli det en shake :) japp! Men i morgon bli det en soppa eller nåt annat lättsmält åt mig :) Grymt sugen på rostad macka med kaviar och ost !!! Men de e ju inte det bästa alternativet :/ få se va de blir. Kanske en sallad från salladsbaren här från Ica? Vi få se :) Först ta vi sista dagen med shakes !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0