RESULTAT !

Jag är så enormt tacksam över de träningstillfällen som jag får ! Idag kände jag mig lite starkare än i fredags men denna nutrilett gör det ju inte lättare för mig på gymmet precis :( Slitande känsla då jag vill ge MEEER ! Men det orkar eller kan jag ju inte me de få kalorier jag har i kroppen.
 
Idag blev det ett pass med skivstång, ca 20 min. Sen gick jag ned och ställde mig på löpbandet i 25 minuter. Vilket resulterade i 3 km samt 254 kcal fattigare. (Jag knappa in vikt och ålder så maskinen räknar ut det, stämmer eller ej vettetusan) Sen tog jag o avslutade i roddmaskinen, "bara" 4 minuter men kommer nog få rejäl känning av de i morgon ! 553 meter kom jag och det va 100 drag ! Kul att testa nå nytt :)
 
Justja, måtten mina då :) MINUS hela 14 cm på kroppen !! herregu´ varför ha ja haft de kvar förut ? ;)
Byst - 2 cm (ja trist nog, de är väl ända ställe man inte vill minska på... eller ? ;)
Överarm - 1 cm
Midjan - 3 cm
Tjockaste ställe på magen - 4 cm !
Stuss - 2 cm
Lår - 2 cm

Herregu ja trodde inte de va sant ! :D Ger ju pepp att fortsätta en vecka till :) Men fixar jag lika bra resultat igen ? Näe de tro inte jag för nu e de ju massa vätska jag förlorat oxå men 2 kg kanske ? och hoppas på nån cm till :)
 
Önska mig lycka till !

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du har en vilja av stål! Du är kung (drottning)!
Jag har också börjat blogga ;-) kram Kicki

2012-08-13 @ 13:12:04
Postat av: cicci

Hej skoj en till här, det går bra för dig läser jag bra jobbat :)

2012-08-13 @ 18:32:50
URL: http://stellaelliot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awesome! När man härdar ut och kämpar ger dt resultat t slut!

2012-08-15 @ 08:14:26
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0