Stackars lille prinsen...

Ja lille stackarn förkyld ! Hann gå en dag i skolan sen blev vi hemma :( och tydligen en till i klassen oxå. Trist för de! Hör hur han ligger och snörvlar inne i sängen, lille hjärtat mammas. Bara vi slipper febern, jag hatar verkligen feber på barnen! HATA!

Nutriletten då.... inget att säga mer än att jag vill äta MAT nu ! Kroppen skriker, eller vill iaf smaka liiite SMÖR ! Hur tokigt känns inte det ?!
Jag vet att jag inte kan börja tokäta när det väl är dags för att tugga igen. Ett mål om dagen ska ja ta och sen få vi se var det slutar, kommer inte sluta helt me nutrilett shakerna iaf. Men visst känns det tokigt me Tjejmilen inbokad helgen efter jag slutar helt me shakerna... men men de blev så nu. Inget jag kan ändra på. Fast det är ju inget jag rekomenderar, för det funkar inte, att träna inför ett lopp me så här lite kcal i kroppen. ICKE!
Nästa år kör ja hårt ;) Då bli det ingen uppvärmning med bara shaker ;)

Nu ska ja kolla så Z inte fått feber - reklampaus i HOLLYWOOD fruarnas program - gu va najs att de e tillbaka ! :D

och 5e shaken skall tas.
mensen är slut för denna gång, Jippi !
siktar på ett BRA resultat på måndag morgonens vägning :) Fasen va BRA det känns ! Jag börja bli lätt ;)
KRAAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0