Tjohoo!!

Tjuvläser mig och hoppet pm att klara ett delmål, eller stora målet för dessa tre veckor öka :D Lovely !!! Fira genom att åka på Ica och köpa bubbelvatten ;)
Hoppas denna dag gå lättare än de som varit, kan inte neka att suget är stort nu. Men tammetusan jag SKA klara det !!! Ser framemot kvällen då ytterligare en dag gått ;) hemskt det låter, låter som självplågeri men det är ju faktiskt självvalt! INGEN tvingar mig!
Hemma med sonen i dag oxå. Så även i morgon, sen få vi se hur fredag se ut... Men då är MrM på hemma plan han oxå, så jag hoppas kunna arbeta igen. Nu ska jag ta i fixa lite inför barnloppisen 16 september :) bra att kunna få tid till det.
Maken ringde! K's födelsedagspresent är inhandlad :D toppen ! PLAYMOBIL bondgård, så nu önskar hon sig bara tillbehör dit :) alltså hon önskar sig PLAYMOBIL GREJER :) ja vi har tittat i katalogen tillsammans och i butiken och det verkar bra :)
Ha en bra dag !!! KRAAM !! Och nu ÄR det mindre att krama :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0