Jaha då bli det mörkare igen då!

Trist rubrik men sann! Nätterna bli nu mörkare mörkare igen.

Idag MIDSOMMARAFTON !!
Börja dagen med att kliva upp 7.45 tjugo minuter senare stod jag redo utanför dörren framför en springtur på 32 minuter, dryga 4 km. BRABRABRA!!
Familjen Josgård från Göteborg på besök :D vi fira midsommar här med de och svärmor :) Barnen ha precis somnat jag sippar på en liten vinskvätt och summerar dagen som varit mycket bra :)
Nu väntar sängen eller lite ensam mys med maken :) kram o godnatt !

Ps, titta INTE på min super koncentrerade min på fotot, ville bara visa fina sommarklänningen som jag chansade att handla här i våras i en storlek mindre än då ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin klänning!

2012-06-23 @ 07:09:07
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0